Monday, March 23, 2015

Markus tankar om projekt 3

Till projekt 3 valde vi att jobba med Aboprint, ett företag som är verksamt inom marknadsförings- och tryckeribranschen. Uppdraget var att hitta på lösningar till deras problem som är dålig synlighet. Jag tycker att projektet har varit ganska intressant och jag har lärt mig en hel del trots att min närvaro under kursens gång varit under all kritik, resten av gruppmedlemmarna i Team Know-How har dock varit otroligt duktiga och jag skall definitivt aktivera mig mer under nästa projekt. Något jag dock lärt mig är att det är bra att göra en konkret lista på vad som skall diskuteras under mötena för annars är det väldigt lätt hänt att man glömmer bort att koncentrera sig på det som är viktigt och istället pratar om mycket annat som är mindre viktigt just då. Jag ser fram emot att se hur vårt samarbete blir i framtiden.

No comments:

Post a Comment